![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#256 |
|
Låter bra. Kan man komma strax efter halv sju?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
|
Det är troligt att vi äter mat då, men visst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
Oj. Nej jag vill inte störa i maten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
Va inte meningen att bli så kort
![]() Min man brukar komma hem vid ca 18 (han jobbar i sthlm) så vi äter middag lite sent här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
Jag kanske också kommer lite tidigare än sju, kan göra dig sällskap. Passa på att förföra lite om brudklänningar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#261 |
|
Låter trevligt, ses hos dig i morn, kommer vid sju! Är de nån kod lr är det bara att kliva in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
|
Enklast är att ringa på porttelefonen (vån 6, borde stå B. M. Andersson), så slipper jag lämna ut koden här
![]() Hittar ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
Det har kört ihop sig för mig med utlånade nycklar som vi inte fått tillbaka. Får svårt att få ihop det med logistiken och att låsa dörren med bara en nyckel och två som är ute på vift olika tider. Blir hemma i kväll. Men jag tänker i alla fall virka! : )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
|
Vi ska inte vara hemma hos dig ikväll då Cecilia så slipper du vara ensam
![]() Jag kommer vart vi än är i allafall och att hitta blir nog inga problem, hoppas jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
|
Det blir nog svårt att ändra i sista stund.
Jag kommer att handarbeta med er i alla fall! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
Det har tyvärr helt kört ihop sig för mig. Korridoraren har vernisage som jag lovat att besöka men har fått för mig att det var imorgon men det var det visst inte.
Ha en härlig kväll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
Matilda, fanns det där mönstret på sockor på nätet? Är verkligen sugen på att pröva dom, fast med kanske lite tjockare garn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
Japp, det gör det!
En bra bit ner i högerkanten på denna sidan: http://www.wermland.nu/Stickning/ hittar du tre länkar med namnen: Beskrivning där man börjar längst fram i tån och hälen görs med korta varv Beskrivning där man börjar med en virkad kedja. Beskrivning där man börjar längst fram i tån och hälen har kil Jag har gjort den som heter "Beskrivning där man börjar med en virkad kedja". http://www.wermland.nu/Stickning/Sock2.htm Längst ner i mönstret står det hur man anpassar för vilket garn man vill ha. Jag gillar verkligen att man kan använda mönstret till vilket garn som helst, och att det bara är att mäta på foten medan man stickar :P Fast jag har aldrig stickat sockar på nåt annat sätt förut heller ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
Förresten så pratade vi i torsdags om att vara hos mig på torsdag igen. Men om det är nån som har andra förslag, eller har svårare att komma ifrån hemmifrån, så kan vi ju ändra på det :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
|
Härligt, ska bara fixa lite garn då
![]() För mig går de bra att vara hos dig på torsdag, kommer vart vi än är ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:49.