![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
några av er som fortfarande är intresserade?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan vara intresserad =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
va roligt. Vad brukar du pyssla med?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag är på! Ursäkta att jag inte svarat innan, men har glömt bort att gå in och kolla här på sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
va roligt!!
Ska vi se om vi kan hitta ett datum att träffas? Jag kan i princip bara på helgerna då jag jobbar i Jönköping fram till 16,30. Men om vi träffas i Jönköping kan jag givetvis på vardagarna oxå. De helger jag kan i mars är vecka 11 och 13. Jag har gott om plats hemma hos mig då vi har ett litet hus på landet. Jag bor mellan Gnosjö och Hillerstorp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej!
Jag bor i Anderstorp så det är ändå rätt nära! För min del är det egentligen lite bättre en vardagkväll då vi nu under våren åker ut till vår sommarstuga de flesta helgerna. Vecka 11 är jag nog hemma under helgen men jag har min dotter på 3 år. Har du barn? Kanske kan jag fixa barnvakt under några timmar. Vad syr du? //Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Andreastorp är juh inte så långt bort så då kanske man kan få till någr kvällar i vår.
Nej, jag har inga barn. du kan juh kolla om du kan få lite barnvakt, eller så får hon vara med ![]() Just nu håller jag på att sy ett lapptäcke och en jacka. Väntar på lite tyg till jackan så då går jag på mitt evighetsprojekt (lapptäcket). Jag stickar även en halsduk just nu. Själv? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:00.