![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
|
Jag har trätt om den och kunde inte se då att något låg fel och jag har ju sytt en del redan på den och är rätt säker på att trådarna legat rätt så att säga.
Jag har nu trätt om alla trådar, kollat så att nålarna sitter som de ska, den ena satt längre ner och nästan lite löst trots att jag vet att jag dragit åt den innan, så jag drog åt den igen iaf, jag har gjort rent maskinen där jag kommer åt, har inte tagit av stygnplåten ännu men det får jag väll göra om det inte hjälper. Jag tycker att sömmen blivit bättre, men inte helt bra ändå så misstänker att något ännu är fel. Den är fortfarande inte så elastisk som innan. Drar mig lite för att byta knivarna för jag hittar inga instruktioner för hur man gör, den ena kan jag räkna ut med den andra som sitter mer dold vet jag inte hur jag ska göra med. Förstår att jag någon gång måste göra det såklart. Får försöka se om jag kan byta nålarna också och se om något kan ha fastnat mellan trådrullarna. Usch sånt här känns så himla trist. Speciellt eftersom jag just kommit igång och syr riktigt mycket med. =( |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:05.