![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej på er allesammans!
Jag tar studenten i juni detta år och har nu hittat den PERFEKTA (enligt mig) studentklänningen. Problemet är att den inte finns kvar i min storlek. Jag undrar om jag kan köpa den i en för stor storlek för att sedan låta en skräddare sy in den så att den passar mig? Här är klänningen: http://www.topshop.com/webapp/wcs/st...ductId=4032493 Mina sykunskaper är väldigt grundläggande så därför undrar jag om det finns någon expert här som skulle kunna komma med råd!! ![]() ![]() Tack så jättemycket!! Kram Tilda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sådant här är alltid svårt att svara på utan att ha tittat noga på/i klänningen.
Men spontant skulle jag säga att en storlek går (nästan) alltid att sy in. Och sitter blixtlåset i ryggen så borde det inte vara några problem. Kan du inte köpa den, ta den till en sömmerska och i värsta fall skicka tillbaka - 14 dagars ångerrätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:19.