![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#17 |
|
![]() Det är givet att man inte kan kräva att man kan få sin symaskin servad på garantiärende i Sverige om man köpt utomlands. Det brukar de gnälla om men de flesta förstår att man måste kontakta butiken där man köpt den från. Så jag förstår inte riktigt varför de gnäller om det. Vi har med det i beräkningen. När det skiljer sig så mycket pengar som 2500 kr så kan man skicka tillbaka symaskinen ett par gånger och ändå tjäna på det.
Men att man ska kunna få skicka symaskinen på en vanlig service som man själv betalar för är en annan femma, då ska det kvitta var man köpt sin symaskin. För de kräver väl inte kvitto om man köpt sin symaskin beg? Eller fått i present? *skrattar* Tummen ner till Janome-skandinaviska. Jag vet att jag gapar ofta om detta här. Men jag vill ändå säga att det är bättre att köpa lokalt, men med fet stor undantag för Janomes maskiner! Nyckelordet är att vi ska kunna välja själva. |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:13.