Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betyg: Betyg för ämne: 5.00 i medelbetyg (2 röster). Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-01-08, 14:51   #17
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Thumbs down

Det är givet att man inte kan kräva att man kan få sin symaskin servad på garantiärende i Sverige om man köpt utomlands. Det brukar de gnälla om men de flesta förstår att man måste kontakta butiken där man köpt den från. Så jag förstår inte riktigt varför de gnäller om det. Vi har med det i beräkningen. När det skiljer sig så mycket pengar som 2500 kr så kan man skicka tillbaka symaskinen ett par gånger och ändå tjäna på det.

Men att man ska kunna få skicka symaskinen på en vanlig service som man själv betalar för är en annan femma, då ska det kvitta var man köpt sin symaskin. För de kräver väl inte kvitto om man köpt sin symaskin beg? Eller fått i present? *skrattar*

Tummen ner till Janome-skandinaviska.

Jag vet att jag gapar ofta om detta här. Men jag vill ändå säga att det är bättre att köpa lokalt, men med fet stor undantag för Janomes maskiner! Nyckelordet är att vi ska kunna välja själva.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat

Taggar
handla, utomlands

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:13.