![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag letar efter ett garn som randar sig sjäv.Det är 75% ull, 25% polyamid, Novitas 7-bröder garn. Jag har hittat enfärgat på Rusta, av alla platser, här i Sverige men ser att garnet kommer från Finland. Kan någon ge mig en hjälpande hand? Det är det melerade jag vill ha!!!
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det verkar inte vara andra än Rusta som säljer Novitas garn av någon anledning, och Novitas egen hemsida http//:www.novita.fi är bara på finska så kan du hitta någon som översätter kanske det går att beställa direkt. Annars finns det en lista på återförsäljare - leta fram någon i svensktalande bygd och testa om de säljer på postorder.
Här http://www.katariina.info/s_neulelangat.htm är en återförsäljare, sidan finns både på svenska och finska så prova att ta kontakt och hör om de har möjlighet att sälja till dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!
Det ska jag prova.
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På denna sida hittar du mailadress till novita: lankapalvelu@novita.fi dit kan du skicka beställning. Troligen är det lite billigare att beställa direkt från novita än från återförsäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Novitas garn finns att köpa på Tiinas garn! Både enfärgat
och flerfärgat. Lycka till Zeta ![]() Senast redigerad av zeta den 2011-03-19 klockan 17:55. Anledning: felstavat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej!
Du undrade var du hittar NOVITA garnet, det flerfärgade. Jag fann det på Tiinas garn. Dessutom billigare än på Rusta! Lycka till! ZETA |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Novitas garn
Hej. Novitas garn säljs på de flesta varuhusen i Finland, men svenska återförsäljare finns, fortsätt o sök ev. Tinas garn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:25.