![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
God jul på er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej! Hoppas ni alla haft de toppen sen sist! Sugna på att ses igen? Vad sägs om hemma hos mig nästa torsdag (12:e)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Kul att det dras igång igen. Dyker med största sannolikhet inte upp den 12. Har tenta den 13 så blir nog lite stressigt. Men veckan efter det är jag redo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Låter kul! Har inte hunnit sticka så mycket så nu kliar det i fingrarna. Har gått och serienyst hela morgonen men förhoppningsvis är det inget/hinner gå över. Ses då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag hoppar också gärna med nu i vår om jag får! Har kommit in i en galen stickeperiod (till skillnad från mina sy-perioder) så det är väl ganska passande
![]() Dock är jag i Trysil och åker skidor nästa torsdag, men hakar gärna på efter det. Hur ofta brukar ni ses? /Matilda |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Du är så välkommen Matilda! Vi brukar ses varje torsdag vid sju tiden!
Vart brukar vi bestämma några dagar innan. Hoppas vi ses näst nästa torsdag då ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kommer tyvärr inte på torsdag, sönerna kommer att börja på en
mer avanserad träning, på torsdagar så klart. Funkar inte med barnvakt då, behövs någon med körkort!! Vi hörs. //Katrin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:14.