![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#32 |
|
Instämmer med Ichigo. Bibbistextil.se säljer alla möjliga
typer av Schmetznålar till ett mycket bra pris. Snabba leveranser, du betalar faktisk frakt och inga exp avg eller dyligt. Schmetz är vad jag vet världsledande på symaskinsnålar och har mycket hög kvalité på sina nålar. Milward är inget märke som jag känner till, Ohlssons Tyg o Stuvar säljer det. STOFF OCH STILS NÅLAR har jag en hel hög hemma som bara ligger pga av de jag köpte gick sönder hela tiden. Kvalité Schmetz, 5 st, Universal 70, Bibbis textil 22 kr +++++ Milward, 5 st, Universal 70, Ohlssons Tyger 34 kr ? Namnlös, 5 st, Universal 70, StoffoStil 20 kr --- Här var det inte möjligt att hitta exakt likadana nålar, men det ger ändå en indikation. Schmets, 1 st, Tvillingnål, 4,0/80, Bibbis 30 kr Milward, 1 st, Tvillingnål, 3,0/80, Ohlssons 51 kr Namnlös, 1 st, Tvillingnål, 2,5/80, StofoStil 55 kr Tillkommande minikostnader för frakt mm, Bibbis 5 kr Tillkommande minikostnader för frakt mm, Ohlssons 59 kr Tillkommande minikostnader för frakt mm, StoffoStil 49 kr Villkorsskillnader Ohlssons, Stoff o Stils fraktpris är oberoende på mängd och att du betalar med kort i förskott. Bibbis Textil vill att du betalar i förskott första gången, sedan i efterskott. Inga tillkommande kostnader hos Bibbis Textil. Värdesättning är helt subjektiva och egenupplevda. ![]() Visst är det väl härligt att kvalitet inte behöver kosta skjortan för en gångs skull. |
![]() |
![]() |
Taggar |
nålsystem, symaskinsnålar 705 |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:48.