![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
admin
|
Välkomna till handbroderiforumet!
Det har önskats ett handbroderiforum och här är det nu!
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack så mycket! Jag hoppas att det blir mycker folk som skriver här ofta! Jag vet att jag kommer att skriva..
![]() ![]() kram, jossan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
Nu har jag hittat Er ![]() Synd att det finns inte så många som vill skriva om korsstygnsbroderi här... Jag ska iaf - hoppas inte med sig själv bara ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nej nej. Jag kommer att läsa här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag läser med så det finns nog intresse ska du se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag med!!!
Läsa,skriva och fråga ![]() En sak jag vill tipsa om - Penelopis korsstygnbroderi är underbara och vackra. Hon bjuder även gratis mönster så kör och visa oss!!! ![]() http://penelopisfreebies.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag är här och läser ofta och surrar lite mellan varven, jag har t o m detta forum på bevakning så att jag inte missar något
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
ÅÅå så kul!
Jag älskar allt fritt broderi , mest kanske redwork, - har fått lite trassel med synen så att räkna korsstygn funkar inte längre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vad roligt! Jag är nybörjare inom broderi och vill gärna lära mig mer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej!
hittade denna sida och blev förvånad att det fanns en så blev medlem =) Älskar att sy och då mest tavlor med korsstygn.. Så lär nog besöka denna sida ![]() Kul att det finns |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:48.