![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
handla symaskin från utlandet
Hej!
Undrar hur det går om man beställer en symaskin från usa till exempel. Jag funderar då mest på hur el och sådant fungerar här hemma. Kan man lämna in den till en elektriker kanske :-) eller räcker det men något slag av eldon? Jag har handlat ganska mycket via nätet men aldrig något elektriskt. Kom gärna med förslag, vill köpa mig en en symaskin som ska -klara tunt och tjockt tyg (denim mm) -ganska tyst, så man inte stör grannarna -stabil -önskar kunna brodera med monnogram, men inte något större -Skavara ganska enkel att förstå sig på -får kosta 6-8000kr Ska man ha overlock? har inte förstått vad man ska använda detta till. Hoppas på många svar Lise-Lotte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det nån särskild anledning till att du vill köpa maskin just från USA?
Kan annars tips om England, mycker bra priser, snabb leverans, samma elspänning samt inga extra avgifter som moms och tull. Härifrån är det många av oss som köpt våra maskiner. http://www.sewingmachines.co.uk/ Beställer du från USA tillkommer det moms och tullavg så slutpriset blir oftast nästan det dubbla mot vad man ser vid beställningen. Dessutom behövs nån spänningsomvandlare eller vad det kan heta. ![]() Vi har 220 volt här, dom har bara 210 volt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:03.