![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
|
Jag har inte märkt några problem med vanliga nålar.
Naturligtvis kan du använda ELnålar, stretchnålar eller vilken nål du vill. Inga nålar har gått av för mig. Använder Schmetznålar. Jag hoppas att jag har gett dig det uttömliga svar som du efterfrågade. Om du har några frågor så är det bara att höra av sig. Provsy och känn efter, jag tror nog att bägge overlockarna är bra var och en talar var för sig. Det gäller bara att ha funderat klart och gjort klart sin kravspecifikation o kolla vem som upp- fyller den bäst. Jag har haft min maskin i över 7 år och du har dem på din skola, prata med den som är ansvarig för symaskinsparken. Den är också troligtvis in- köpare av maskinen och har säkert koll på marknaden. Lycka till med vad än du köper! Spännande att se ditt val och varför. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:08.