![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#15 |
|
Jag har haft alla möjliga "prissättningar" på mina alster och har kommit fram till att det mest lönande för mig är att fråga kunden hur mycket den tycker att arbetet är värt när de beställer en sak. Därifrån kommer vi överens om en summa och jag brukar faktiskt få mer betalt när kunden själv sätter priset.
På saker jag gjort i "förväg" har jag olika priser på. Jag har förmånen att ha ett arbete där handarbete inte bara accepteras utan tom uppmanas och de arbeten kan jag sälja ut lite billigare eftersom jag faktiskt redan fått min timlön. Det beror ju också lite på hur man visar sina saker. Vi har en butik i stan där jag bor som säljer på kommission, där lägger jag priserna väldigt högt och säljer kanske inte lika mycket men då jag väl säljer så får jag betydligt högre summor än annars. Betala vad du tycker att det är värt, är ändå min bästa strategi. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:31.