![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
|
vad söt du e :oD
väldigt bra funderingar... tackar för det... du satte fingrarna på det jag behövde tänka på... Jag "tror" att jag löst det mesta...Det oförutsedda kan man ändå inte förbereda sig på... sjuka barn osv.. Att mannen tar ut lite semester några dagar gör ju inget det heller. Han tänkte passa på då... hahahah och han är inte helt kass vid symaskinen heller faktiskt. Han kan sy rakt fram även när det svänger säger han. Har gjort det förut faktiskt och han syr väldigt bra. Lite petig dock... Han menar att han ju betalat mest för maskinerna och då måste han ju kunna använda dem.
![]() det som avgör saken ändå är att jag vet att det är under en begränsad tid så man ser ett slutdatum på det hela. Jag har en möjlighet att låtsas gå till jobbet och göra ett riktigt jobb, och tjäna lite pengar och känna att jag bidrar jag med. Julen hos oss innebär att man kryper upp i soffan med lite glögg och varm saft och kollar på film med barnen. Julisarna öppnar de efter frukost så de är ganska upptagna efter det. Gardinpengarna kanske ger ett litet bidrag i semesterkassan? mycket bra funderingar... verkligen... hjälpte mig att inse att jag behöver ha en strategi att lösa olika situationer. Egentligen är detta inget som jag ska ge mig på.. Man vill ju göra ett bra jobb. Hon som äger butiken vet min situation och sa att kvalitet är viktigare än hastighet... så det låter ju bra... i en perfekt värld. så vad tror ni? Har jag missat något? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:04.