![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sykaka
Sugen på något, men inte har tid. Denna kaka tar 10 minuter innan klar. Bra när man håller på att sy, och god är den dessutom.
Kladdkaka i mikron 8-10 bitar 3dl socker ½ dl kakao 1msk vaniljsocker 2 dl mjöl 100 g smält smör (eller margarin) 2 ägg. 1. Rör ihop ägg och socker, tillsätt siktat mjöl och kakao och vaniljsocker. 2. Häll i det smälta smöret. 3. Blanda samman och häll i mikrosäker form. Mikra i 5 min på full effekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
VA?
haha lustigt detta vill jag prova för att se om det funkar - kladdkaka burkar jag ha i ungnen på 20min.. så detta skulle ju verkligen spara tid om man är riktigt suggen på nått söt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för den snabbisen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för den, ett perfekt recept att ha till hands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Oh nu har jag provat det! Måste säga att jag blir impat hur bra det blev!! Tack en gång till för detta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:26.