![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Det här svaret har jag fått ang Superquilter från England
he cost for the SuperQuilter is £735.99 this includes a Handbook and the canvas fabric you need for your leaders - everything you need to get set up and running. I'll email your address to my shipping agents and get an accurate shipping cost for you.Sorry, we don't have any Scandinavian dealers, not yet. Handiquilter finns här Quilting Together Veld 25 5103 HD Dongen Holland Ph: 0013162322563 De finns på nätet också, jag sökte på Quilting Together har jag för mig. Pastellen i Gävle ska börja sälja Little Gracie, hon ska demonstrera den på syfestivalen i Sollentuna. Hon finns på nätet så du kan ringa och fråga. Den står på ben så man behöver inget bord till. En superquilter skulle nog passa mig bäst eftersom jag inte har plats att ha den uppställd jämt fast det är säkert stadigare än en "lös". Jag vet inte än om jag kan åka till syfestivalen men det vore roligt att se den. Sen beror det på ekonomin också tyvärr men det skulle vara praktiskt att ha en för mindre täcken. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.