![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Trikens trevlig block ankom idag. Nu att kolla sagan....kommer inte ihåg alla delar.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kunde inte hålla mig. Frächade upp minnet (tack för www ). Valde tema och satt i gång. Färdig! ;-) Ska bara fota och sedan skicka. Vet inte om jag hinner imorgon...ska iväg, men senaste under helgen...jag postar när den kommer iväg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad glad jag blir, då är ju Lillan snart hemma, det ser jag fram mot.
Har också förstått att jag har ett block till att sy på, jättekul. Anna Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag han till posten idag, så Lillan är nu på väg hem! Trevlig helg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag väntar på henne med öppna armar! Men jag åker på kurs i Vadstena tidigt på måndag och är inte hemma igen förrän på torsdag kväll så jag kan inte svara förrän då.
Glada syhälsningar från Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Textilutställning
Det finns tydligen intresse för vårt ovanliga sätt att sy!
![]() Alla som vill får ha med sina toktäckeskarusellblock på en utställning i höst (november) i Husby Konsthall (en förort i Stockholm), där det ska vara en massa textila saker. Jag har sagt ja, tycker det verkar kul! Säj till om ni vill ha med era block ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det låter kul!...ska de vara färdig monterad eller är det bara de "råa" blocken som ska ställas ut? Jag har samlat på mina block ifrån tidigare RR:s (även med de i USA) och hoppas så småningom få ihop något större projekt.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:43.