![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag håller på sy en bh/topp utan axelband.
Den är bara en slät tygbit med bh-knäppning bak. Problemet är att den hålls inte uppe ordentligt. Jag har satt skenor i sidorna och det hjälpte litegrann, men den åker fortfarande ner. Den åker inte ner så mycket, men om jag hoppar så åker den ner helt. Jag skulle ju helst vilja kunna ha den utan att behöva dra upp den ibland. Har ni några tips, eller är det bara axelband som gäller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du skulle kunna köpa siliconband och sätta upptill, det "klistrar" sig lite mot huden, har du provat att nåla in den lite upptill annars?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Är den mindre under bysten och över bystpunkten? (dvs, har du någon form av insnitt) Det kan också vara idé att bena i mitten, förutom att sätta silikonband längs kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu vet jag inte hur lång den är. Men de bästa är att ta in den i midjan så den inte kan glida ner över höften.
Trulsan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Siliconband har jag funderat på, så det får nog bli det.
Den är lite mindre under bysten men inte över, eftersom jag inte ville att den skulle trycka in så mycket över bysten. Om jag sätter siliconband och benar lite i mitten, tror ni jag borde ha kvar skenorna i sidan ändå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det finns inte siliconband på Ohlssons
![]() Nån som har nån annan idé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Bibbis textil www.bibbistextil.se har silikonband och skickar snabbt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:47.