![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Åh, det har jag också letat! Tyvärr verkar det inte riktigt konsekvent hur material noppar sig. Viss ren bomull noppar sig inte alls, viss bomull gör det men jag vet inte varför? Är de behandlade olika på något vis? Olika hög kvalitet? Skulle vara roligt om någon hade tips på butik som de handlat av och verkligen testat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan det inte ha med kvalitén att göra? Bättre kvalité = längre fibrer och därmed inte noppar. Medan "sämre" (billigare?) kvalité är gjorda av kortare bomullsfibrer och därför noppar... min teori iallafall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har tvättat Hilcos interlock og sweat många gånger og den noppar inte. Tycker også det va trist når man la ned massa arbete for å sy nått også ble det forstörd efter bara några tvättar..:/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Toppen, kul med tips på nåt som funkar. Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:02.