![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
Forumvärd
|
Jag har inte sett någon form av stål i en "vanlig" sybutik, och jag tror att de flesta här handlar antingen på www.venacavadesign.co.uk eller på www.rodatraden.com.
Spiralstål har hällor, en form av skydd i ändarna. Om du köper färdiga längder på t.ex. VenaCava så har de redan hällorna ditsatta. Om man köper på löpmeter får man kapa stålen själv och om det är spiralstål också sätta dit hällorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sett stål i minst 4 butiker i göteborg.
(av varierande typer förstås... inte så att alla har exakt samma) Jag köpte min på metervara hos MG-tyger med tillhörande skollor, men det var förstås på den tiden de hade butik i Göteborg. Gårda textilier bör ha lite som man kan fråga efter och så har Knapp-carlsson lite grejer, jag har sett att de har planschetter. Och den 4:e butiken jag tänkte på ovan finns nog inte kvar, de sålde korsetter i Antikhallarna men jag verkar inte kunna se dem längre där. Vet inte om de har lagt ner helt eller flyttat någonannanstans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:58.