![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det är svårt att formulera sig i text... Jag menade att Syofta och jag har talats vid och att Syofta har för avsikt att lämna 2 block till mig den här veckan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Trikkens block har på sin resa kommit till mig med privat lördagsutdelning! Nuläget: Trikken-------------- 0 block: har inget block Elisabeth ------------ 2 block: har VILLSYS block, har ZICKZACKS block, Villsy----------------- 1 block: har ELIN.M.s block zickzack------------- 1 block: har RAES block Syofta--------------- 2 block: har ELISABETHS block, har sitt eget SYOFTAS block Elin.M.--------------- 1 block: har TRIKKENS block Trugen--------------- 0 block: har INGET block Rae-------------------0 block: har INGET block Hej då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ElinM´s block åkte ner i brevlådan i eftermiddags så nästa är välkommet innan mitt eget närmar sig!
Tänk vad fort det gått denna vända i swap-sfären. Börjar nästan söka nya utmaningar redan... ![]() // Villsy mera! Oj, det lät som att jag sytt färdigt - men än finns det några till block att fantisera kring först! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tänk att det ska vara så svårt att få fram mitt block, trist men jag gläder mig av era när de väl kommer vägen förbi.
Det var väldigt länge sedan jag hade något block här men det dyker väl upp. Ha de bra alla där ute. ![]() Trugen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag längtar, med.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Oj oj oj, ni får hålla till godo med nya foton så länge... Jag hinner inte sy så mycket de närmsta dagarna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Postade Trikkens block vidare till Trugen i går.
/Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:48.