Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-03-28, 13:07   #1
bila bila är inte uppkopplad

När jag köpte min overlock kom det ett jättekonstigt samtal på telefonen, den dagen de skulle leverat maskinen.
Det knäppte i luren men ingen var där. Sådant samtal har vi inte fått varken före eller efter den dagen. Jag tror det var posten som ringde och inte ville köra min symaskin. Fick hämta den dagen inte på mitt utlämningsställe utan på ett annat längre bort.
Nu har jag en leverans med symaskinsfötter från SMD i fredags som jag får hämta någonstans. Men var åter står att se?
För var posten ett servisföretag, men det var då.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 06:06   #2
Fröken Fröken är inte uppkopplad

Jag fick också hämta min maskin på posten en bra bit ifrån och inte mitt närmsta kontor (men nu har jag den och oh vad lätt allt är plötsligt!). Verkar verkligen som om de försöker spara pengar, jag fick varken telefonsamtal eller mail, utan fick som sagt jaga rätt på Russell på smd, som i sin tur fick numret av posten, som han sen mailade till mig. Väldigt dålig service från posten!!
Fröken är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-03-31, 09:45   #3
Josie Josie är inte uppkopplad

Har man möjlighet att få ta emot beställningen på ett företag, tex sitt jobb, så brukar det gå mycket smidigare har jag märkt. Speciellt när beställningen kommer från utlandet så att man inte riktigt vet vilken speditionsfirma som tar över paketet när det kommer till Sverige, brukar jag försöka få mina paket levererade till företagsadress. Så det är mitt tips till nästa symaskinsinköp ;-)
Josie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:20.