![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Annonser om Polska fruar har väl inte så mycket här o göra heller? Hitta En Polsk Fru
Vackra Polskor Söker Kärlek & Äktenskap. Se 1000-tals Foton! www.RussianEuro.com Eller denna... Hitta Din Thai Kärlek Vackra Thai Kvinnor Söker Kärleken. Träffa Din Dröm Kvinna Här! www.ThaiLoveLinks.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu dök colombianskorna upp igen
Adressen är www.latinamericancupid.com.
Det är en kontaktannons för colombianska singel-tjejer. Dom har knappt några kläder, så vi kanske borde sy något åt dem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag fyller på också.
-----8<------- Träffa Tjejer Ikväll Sök kärleken eller nya vänner bland 633 000 singlar! www.e-kontakt.se ---------8<------------ Jag avskyr reklamannonser. Oavsett var dom kommer ifrån. Jag vill själv välja och inte bli påtvingad något. Kan ni inte välja vilken sorts annonser som ni vill ha här på sysidan, eller är det betalning per klick-annonser ni har. Isåfall kan ni väl ta seriösa handarbetsannonser och inte dejting eller liknande sidor. Så mycket pengar kan det väl ändå inte bli på en sysida om man nu har dejting eller de ryska , polska, brasilianska, tahi-tjejsidor. elle?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, det börjar bli tröttsamt. Rensa upp i träsket.
Det hör verkligen inte ihop med den här sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tror att det är ytterst få av oss på Sysidan som vill
bli förknippade med det här. Ansvariga personer för Sysidan - Proppa till kanalerna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
De där lättklädda damerna från Columbia är iallafall kvar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58.