![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
|
Äsch nej då, jag bor i Stockholm, de skickade den, utan extra kostnad.
Den första maskinen bara stannade. Gissar på att en säkring gått pga elfel. Den andra sprakade till (luktade som en lödning som brann), sen vågade jag aldrig sätta den i eluttaget igen, var rädd att den skulle börja brinna. Maskin nr 3 går som tåget (vågar man säga så?). De jag köpte maskinen av var superbra att ha å göra med, de bytte maskinen med vändande post och jag fick ersättning i form av tex tråd och pressarfötter (så nu har jag så jag kan gödsla med dem) för mina portoutlägg. Danska symaskinsfirman Hälsa inte från mig, de kanske får dåliga vibbar ![]() Programmen jag har är 3D Embrodery, Organizer och Vision (grundpaketet) och sedan digitizing som jag inte ens börjat använda än. De andra programmen var inte intressanta i nuläget. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:00.