![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Beställer ni i bomull eller polyester? Vad är skillnaden?
Trist när inte företaget kan hålla vad de lovar! 3,5 vecka längre leveranstid är ju dubbelt upp till och med!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också beställt från mina namnband tidigare, men nu i veckan beställde jag från vävnamn. Har ingen aning om hur de funkar, eftersom det var första gången.Skulle inte alls ta så lång tid att få. 7-14 dgr, tror jag...? Men ett tips till dej att kolla i alla fall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag har beställt från www.namnband.se
Har fungerat bra för mig. Bekräftelsemail inom 1 minut, fakturan kom i posten efter några dagar, men den ska ej betalas förrän efter leverans, står där. Har gått fort de gångerna jag beställt iallafall. Hoppas du hittar något som funkar // Lena PS - det är alltså ett annat ställe än "minanamnband" - kolla på namnband.se. Snabbt och enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:29.