![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hejsan. Främst stoffochstil.se Bra utbud bra priser, bra service.Tygprover kom med vändande post. har också köpt en del från Jonic-textil, utbudet varierar, men det har fungerat bra också. Även tyg.se, men som sagt hemsidan är för racklig.
lycka till, zick-zack/ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag bor i Malmö, så jag har väldigt nära till Stoff och Stil och är stammis där, älskar butiken men vidgar gärna mina vyer och hittar något annorlunda. Ska kolla upp de olika ni nämnde, tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jofotex verkar ju urbra, schyssta priser också!
Jonic också, ska prova båda! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Håller med...
Ang. Tyg.se!!! jag beställde 2 st. olika jerseytyg där den 18 Augusti och har fortf. inte fått mitt tyg. Var vecka får jag ett mail, som säger att det ena tyget är slutsålt, men kommer snart!! Nu har jag tröttnat. Går inte att få tag i någon . Har fått ett svar, när jag mailade för fjärde gången. De skulle sända likvärdigt tyg, för det som var slut. Det har de inte gjort!!! Nu har jag mailat för 6:e gången, eftersom jag vill ha mina pengar tillbaka o. det har jag skrivit i mejlet. Inget svar. Synd, för de har snyggt tyg, till bra priser. Vad ska man göra när de inte svarar på telefon eller i mail ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har endast beställt tygprover från Tyg.se. Det har
funkat bra. Det har hänt att det kan ha tagit tid men jag har alltid fått mina tygprover. Det är uppenbart att de inte besitter någon större social kompetens när jag läser vad de svarat er. Likaså att de har mycket dåliga rutiner när det gäller orderhantering och orderbesked. Tur att vi har Bibbis Textil som kan det där på sina fem fingrar. Kanske skulle vi skicka Tyg.se på kurs hos Bibbi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tråkigt
Svar till "Gumpan"...Ja, det är så tråkigt när det inte fungerar. Stoff & Stil däremot kan jag rekommendera! P.S. har inte fått något svarsmail idag heller från TYG.se ....försökte ringa, men orkar inte sitta i telefon och vänta.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jaa, Stoff och Stil är också bra. Mycket smidiga
och bra. Har inget att klaga på dem heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
tyg på nätet, tyg.se |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:11.