![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fick ett mejl från dem alldeles nyss om att de inte får leverera Janome till Sverige, Danmark och Norge.
Jaha, inte tänker jag då köpa Janome i Sverige för mycket mer pengar. Blir nog en Pfaff istället. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag mailade SMD för att fråga om de skickar med adapter (vilket de gör) och fick då svaret att "min" maskin fanns i lager. Så man kan ju maila innan och fråga. Fick snabbt svar!
En fråga till er som fått leverans: vad händer om man inte är hemma när de kommer? Ställer de symaskinen i trappuppgången (bor i lgh)? Känns ju inte så säkert. Jag jobbar på dagarna men vill helst inte få den till jobbet heller och behöva släpa hem den... Men det kanske är bäst? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
skickades min maskin med Interlink/DPD och då var det vanliga svenska posten som körde paketet sista biten. Paketen från SMD ska kvitteras, så de får inte ställa av det bara så där, oavsett vem som levererar. Är man inte hemma får man en avi/kontaktinformation istället. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det blev en Brother 3034D overlock istället och så får jag min mammas gamla Singer så just nu är jag jättenöjd över att de inte levererar till Sverige.
Jag beställde och betalde vid nio imorse och kl tolv hade jag ett mejl om att paketet var på väg. Superspännande! Hoppas, hoppas att den kommer innan helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.