![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja, jag avråder helt från att köpa från privatperson, loppis, secondhandsbutik eller liknande ställen. Speciellt om man INTE får testsy först.
Om man kan få testsy då kan man köpa - om man är van vid symaskiner och vet hur de ska bete sig och då kan man se om maskinen mår bra eller inte riktigt mår bra. Men för nybörjare och de som är osäkra och verkligen vill ha en maskin som fungerar bra, och ha den som huvudsymaskin så ska man bara köpa beg från välkänd butik som servar sina maskiner och har garanti och så förstås testsymöjligheter. Jag säger detta här av min egen erfarenhet: köpt av bra butik, köpt av mindre nogräknad butik, köpt på auktion online, köpt på loppis... Och den jag köpt hos bra butik är den som funkar bäst. De andra fick jag lämna tillbaka eller ge upp. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:29.