![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej på Alla hjärtans Dag!
Jag har skickat ett gemensamt mail till alla i karusellen. Kram/Elin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej! Igår fick jag Villsys fina block, och senast imorgon skickar jag zickzacks block vidare.
Hälsningar Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har ElisabethS block vandrat vidare till näste man - som är en kvinna.Hoppas det landar säkert hos nästa brodös
![]() // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag postar Raes block till Willsy i morgon torsdag. Sen sätter jag igång med det häftiga blocket jag fick men som jag inte nämner vad det är för det ska bli samma effekt till er andra som jag fick när jag öppnade kuvertet Jag log i timmar efteråt.
Sömnad är härligt och de här swaparna ger mig sådan glädje. Man startar lite enkelt med nål och tråd. Lite tyg och en rejäl dos fantasi. Tänk vilka härliga resultat det blir sen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har Zick-Zacks block farit vidare på sin resa, från Malmö till Skutskär.
Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag åker Trikkens block från Södertälje till Åsa i Bandhagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Och just ja. Elisabeth S block kom häromdagen, det är i säkert förvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
[QUOTE=ElisabethS;150589]Jag postar Raes block till Willsy i morgon torsdag.
/QUOTE] ....är det på väg eller? // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nu är jag klar med Villsys block. Kuvertet år igenklistrat och frankerat så det går med posten imogon till ElisabethS.
Jag vet fortfarande inte om hon fått ZicZacks block som jag skickade för ett tag sedan?! Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag undrar läget....har inte haft en block på länge...och inte hört var min block är på länge...
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:41.