![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#9 | |||||
|
|
Tack för jättebra svar!
![]() Citat:
![]() Citat:
De har ju fler ullkvaliteér - det var bara just det tyget som angavs som ull från militär-lager så jag blev lite fundersam över just den.Citat:
![]() Citat:
Rött är en lite för vild färg för mig men det är ju något att se upp med när det gäller andra färger och kvalitéer. Jag har ett stickat ullmellanfoder som är svart. Jag tänkte sy en mörkgrå jacka... men har ändrat mig och vill kanske ha en vit jacka istället. Grunnar på om jag kan använda det svarta mellanfodret i alla fall (kostar ju pengar)... om det vita tyget bara är tjockt nog... Hm, alldeles för dumt kanske... det kan ju färga av sig.Citat:
![]() |
|||||
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:04.

Rött är en lite för vild färg för mig men det är ju något att se upp med när det gäller andra färger och kvalitéer. Jag har ett stickat ullmellanfoder som är svart. Jag tänkte sy en mörkgrå jacka... men har ändrat mig och vill kanske ha en vit jacka istället. Grunnar på om jag kan använda det svarta mellanfodret i alla fall (kostar ju pengar)... om det vita tyget bara är tjockt nog... Hm, alldeles för dumt kanske... det kan ju färga av sig.

Trådad visning