![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har för mig att jag sett ett tyg på Tradera (för ca4mån sen) med fina Berner Sennen hundar på. Men tyvärr så budade jag inte på det och nu försöker jag hitta ett sånt tyg. Har försökt att leta igenom en massa webshoppar (har så klart även varit på min lokala affär) men hittar inget. Det enda jag hittar är "tecknade" hundar, jag vill helst ha verklighetstrogna. För er som inte vet hur en Berner ser ut kommer ett foto här. Skulle vara tacksam för några tips om ni har sett något sådant tyg nångstans eller om ni har hemma och kan tänka er att sälja en bit till mig (ca en FQ). /Mari |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det jag kommer på just nu är http://www.bamsesbollar.se/webshop/e....asp?PkatId=72 Sök där på din ras. Värt att titta. Lycka till June |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset! har kollat litegrann, men svårt att säga hur själva tyget ser ut då man bara ser själva trycket.
Någon annan som har tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På symaskinen.com (som har en webbutik) hittar du ett tyg med Berner Sennen
http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=4986&grp=151134 Har köpt Retrievertyg därifrån. Leta på fler ställen där de säljer lapptäckstyger, tror jag sett fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ÅÅÅÅ men kolla!
![]() Precis vad jag letade efter! Kanske inte den allra snyggaste Berner-vovven, men ack en Berner! ![]() Tusen tack! Nu kan jag äntligen ta tag i en av mina tänkta muggmattor! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29.