![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#76 |
|
Instämmer med föregående talar, beställde också därifrån för första gången förra månaden och hade mina saker hemma dagen efter jag betalade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
Instämmer även jag med alla andra syisar kanonfin service.
Kommer snart med en till beställning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
Om ni visste vad den här tråden värmer.
Fast förstår inte riktigt, försöker bara behandla mina kunder som jag själv vill bli bemött. Vet ju att när idéerna kommer är det bråttom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
Citat:
![]() Som kund önskar man ju bara att fler tänkte som du. Bibbi! Så är det ju. Själv ser jag fram emot ett paket i eftermiddag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
Underbara Bibbi.
Hade panik. Skulle ha tag i en viss spets. Bibbi fixade den till mig. Multitack.
Tyvär så skötte sig inte Schenker, så dt kom inte i tid. INTE BIBBIS FEL. Men hon gör så gott hon kan. Tack för det underbara Bibbi. Hälsar Jenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
|
sällar mig till bibbis fanclub jag med, snabb och bra service och priser, och hon är så snäll också och lyhörd. Det betyder så mycket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Jag instämmer med föregående talare...Nu har Bibbi besparat mig ett antal mil med bilen igen.... Det är ju inte precis "nästgårds" (5-6 mil enkel resa) när man behöver tråd, ett blixtlås eller mellanlägg...... Tack Bibbi! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
Jaa, hon är helt fantastisk.
Tack för att du finns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Hej!
Jag och min dotter instämmer med alla föregående här.....Bibbis finns alltid när det behövs sybehör snabbt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
Även jag har beställt igen och får snabb leverans och bra svar! När man inte är någon hejjare på att sy så är det bra med de som kan mera!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
Jag kan inte anat än att hålla med om alla goda ord!
Massor med bra att ha saker, fantastisk service & snabba leveranser! Du är en riktig klippa Bibbi! Varma hälsningar från Jeanette |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
Tack och stor kram/ Bibbi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
Jag är också så fantastiskt glad över din service.
Redan dagen där på hade jag mina varor. Det bästa med dig förutom att du har bra produkter till bra priser är att jag slipper dessa eländiga expeditonsavgifter. Du har redan räknat in det i dina priser. Det är fantastiskt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
Grattis
Idag gratulerar jag Bibbi på hennes födelsedag.
Jag vill också tacka för alla supersnabba leveranser! Kram Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
Instämmer med vår kära Dahlia. Tack för tipset!
Hipp Hurra för BIBBI ida´! Hoppas att du får en underbar dag idag också! Kramen till du! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:16.