![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#19 |
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 531
|
Jag håller med om att det är helt fel. En maskin ska fungera
som manualen föreskriver. Eljest är det fel som skall åtgärdas. Tänk om alla produkter fungerade som de säger. Då skulle du kanske ha bromsat mindre då det snöade ute, till följd av att du kanske rent av körde ihjäl dig. Nej. Bullshit!! av högsta grad. Godtag inte detta svar. Jag har aldrig hört någon säljare lämna en sådan kommentar om vare sig symaskiner, overlockar eller andra maskiner. Det är en skam. Maskinen fungerar inte som den ska. Servicekillarna är inte tillräckligt kompetenta att rätta till felen. För att mörka detta har de kommit fram till "dessa deras enkla knep". Det är fel på maskinen, teknikerna inkompetenta. Det ska inte du stå för. Hur är det med garantin. Gäller den fortfarande? I så fall hävda att du skall ha en ny maskin eftersom de inte kan laga den du har, el att den skickar den, vid tredje felet på en vara så har rätt att häva köpet och få pengarna tillbaka. Vill de inte lyssna på dina argument ta och kontakt Konsumentvägledaren i din kommun. Där får du gratis rådgivning. ![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
hoppstygn felstygn |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:26.