![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jajamen, jag har en 350SE. Mycket bra maskin för mina behov. Verkligen prisvärd när man köper från England!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Tyvärr så jobbar jag hela julhelgen så jag hinner ändå inte med nån sömnad, alltså jag har inte särskilt bråttom. Jag förstår inte heller varför jag ska betala många tusenlappar mer för samma vara? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag syr inte värst mycket i trikå (har overlock). Pressarfotstrycket ändrar jag manuellt när jag syr i neopren (som jag stundvis gör), annars rör jag det inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kunde inte läsa mig till att man kunde ändra den manuellt. Men nu när jag vet är det ju inte så mkt att fundera över.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
http://www.sewingmachines.co.uk/brothernv350SE_info.htm
Ratten för att ändra pressarfotstryck syns på 3:e bilden uppifrån. (Förresten köpte jag min här, om det spelar någon som helst roll... http://www.gursewingmachines.com/bro...g_machines.htm ) Senast redigerad av Sotis den 2010-12-21 klockan 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åh, Tack så hemskt mycket för hjälpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() om man jämnför NV-350 och NV.900 så verkar de ha samma mekanik och under skalet!
det som skiljer är mer separata knappar och och annat operativsystem. tar man bort brodyrenheten från NV-900/950 har man ju en maskin som kan mer än NV-350. de knappar som saknas finns ju som virtuella tryckknappar på tryckkänsliga skärmen. och så har man en instruktionsbeskrivning i skärmen och bara trycka på skärmens knapp. bra om man inte syr så ofta och glömmer bort. bara följa instruktionen och välja knapp på skärmen. husqvarna har detta men de kostar ju 20 000 kr och uppåt. hur blir det att serva maskinen och garantiåtaganden om man köper från england? skall man skicka maskinen dit efter några år? för 775 kr mer kan det vara tryggt att ha den möjligheten att lämna maskinen i sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
handla, utomlands |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.