![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
![]() om man inte är van att sy är det otrooooligt svårt att köpa, leta bagagnad, garanti,leta info på webben i timmar. och sedan kanske man vill byta upp sig och det är krångligt med att folk skall kolla . och sedan leta ny.
jag hade inte tid och ork att krångla mer så jag köpte en som jag tror jag kan ha minst 10-20 år framåt. mitt köp blev dyrare än 2500 kr men kanske ni har bra kreditbolag som ger räntefria lån. oftast finns 1-2 månader utan nån avgift. innovis 10 kostar 3200 kr i sverige. 2700 kr i england. men hur är det med frakt och betalning via webben, verkar krångligt. bästa är kanske göra som ichigo skriver, men har man inte tur att hitta en bra begagnad. köp kungen. enda beskymmeret då blir om det kommer ut en ny efter ett tag med fler finesser, som nu nv950 med USB. http://www.brothershopen.se/Symaskin-med-brodyr jag bara ringde och dagen efter kunde jag gå till mataffären som har postkontor och betala med postförskott. vill man inte ha en kombinerad brodyrmaskin som av de kända märkena husqvarna och pfaff mfl är så dyra. ja då är det kanske bäst att köpa nåt känt märke husqvarna,fpaff. ibland har Jysk och netto i sina reklamblad billiga singer och husqvarna huskystar för ca 1000 kr |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:23.