![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygfrossa i New York
Precis hemkommen från USA och den här gången fick jag äntligen litet tid att titta i tyg- och sybehörsbutikerna i Garment District i New York.. Oj, vilket sortiment och urval! På 39:e gatan mellan 7:e och 8:e Avenue ligger tyg- och sybehörsbutikerna på rad och där finns allt man kan önska sej och litet till.
Tyvärr är det vikt och storlek på bagage som sätter begränsningarna på hur mycket man kan släpa med sej. Eller kanske det är tur förresten. Köpte tunna (lätta) tyger till tunikor som jag skall sy till våren. Till alla er som skall till The Big Apple: Missa inte ett besök där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter underbart och kul! När min syster var i USA var hon tvungen att köpa en ny resväska till alla tyger, som skulle med hem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Inte avundsjuk, inte alls.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Härliga butiker det där, jag gick förbi en kväll första gången och bara tittade o drömde, glömde att jag skulle vika av till höger för att komma till hotellet - när skyltfönstren tog slut var jag totalt ovetande om vart jag befann mig.
Det löste sig, och det var värt den lätta paniken som infann sig en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:43.