![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Hoppas någon läser detta nu för nu har jag krångel igen. jag blir nästan deprimerad när jag inte får sy när jag har alla mina idér.
Nu är det såhär iaf. Jag har försökt det mesta som jag läst om i forumet men inget har fungerat hittils så nu funderar jag på om maskinen gett upp. Det började när jag skulle sy en muss till ett par byxor. Jag använde fuskoverlocken, Men den blev helt konstig denna gång. Det var nästan kråkfötter på ovansidan och hela sömmen blev helt spänd och tyget drogs ut så det vågade sig på mudden. Jag har testat ändra pressarfotstryck. Trä om hun dra gånger, byta till massa olika trådar, rengöra maskinen och att ändra stygnstorlek och ändra trådspänningen. Men när jag drar i övertråden dock när jag ändrat spänningen så känner jag ingen skillnad,jag misstänker att den kanske inte fungerar den ratten längre, kan det vara så? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:09.