![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Nu ligger Elin´s block i brevlådan får vi hoppas att postis kan tömma brevlådan här ute i all snö ![]() ps nu gick det till Rae istället. ds Annika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jaha, brevet gick inte iväg idag. Postis har inte tagit sig hit ut till oss genom all snö. Hoppas han kommer fram i morgon.
Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Roligt att det rör på sig! (vädrets makter är det bara att anpassa sig till
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Naturligtvis så agerar jag flyttkarl åt dottern just den här veckan. Då det är snöoväder. Men jag blir klar med ett block som går iväg i helgen.
Sen undrar jag om mitt block kommit fram än eller om det har kommit rejält ur kurs. Jag skrev ju att jag skulle sy ett nytt men det blidde inte av tyvärr. Men jag gör det ändå tror jag. Tänk om det jag jorde är borta för alltid ![]() Jag fick Raes block i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Idag kom brevbäraren ut till oss i skogen! blocket har åkt vidare söder ut! Trevlig helg allihop! Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag har jag postat zickzacks block till Trugen. Hoppas det hinner fram före helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Blocket har kommit.Ska kika lite på de ikväll och börja fundera lite. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:52.