![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu är jag ännu mer förvirrad
![]() Nackdelen är ju som ni säger att det är ganska krångligt att stava till, annars är det lite roligt, fyndigt och passande namn. Jag är lite inne på en förkortning, typ AM Design. Som några av er sa, Accessoera Mera kan vara min slogan (och min blogg) och sedan kan AM Design vara mitt företag. Vad tror ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag gillar Made by Joe så du skulle ju kunna sno det och kalla ditt företag "Made by Anna" och märka sakerna med bara "Anna" man kan ju vända andra n:et så det blir spegelvänt.
Själv överväger jag att skaffa mig etiketter att sy in i mina kläder och andra grejor som då skall säga "Karin M" efter inspiration/stöld från Filippa K. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Assex
Asses Asseso Anno sedan kan du märka med innevarande år allt som du producerar det året. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:22.