![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
En tanke jag fick, måste va suveränt att sticka tröja och slippa söm i sidan. Bak och framstycke samtidigt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur menar du att det inte går om man har mönster på ena stycket? Försöker tänka till men nu tog hjärnan rast hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om du bara har mönster på framstycket tex går det inte att sticka runt såvida du inte tar trådaran med dig givetvis Annars sitter ju tråden på "fel" sida av mönstret när du kommer runt igen hi hi om du förstår som vanligt e jag ur dålig att förklara i ord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har man bara mönster på t.ex framstycket så skulle man ju kunna sticka runt-runt-runt med bakgrundsfärgen, och sticka fram och tillbaka med mönsterfärgen. Det borde inte vara så svårt ändå, kanske får ta och prova själv någon dag =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hjärnan tag verkligen semester, tänkte inte på mönster i fler färger haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hi hi nä jag uttrycker mig ju inte så väl heller om man säger så
![]() Och vuknevia kommer du på ett sätt att sticka in mönster så tar jag tacksamt emot ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:24.