![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Detta är ju en garantiskada så reaparationen har ju garanti. Jag får ju kvitto på vad som är gjort, varför och när.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ja det är sant. Hoppas du får en bra maskin till slut.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Tack
Ja jag hoppas att allt blir bra och jag får sy färdigt mina byxor snart. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Vill uppdatera lite. De ska inte ens försöka laga maskinen. Jag får en ny istället. Delen som gick sönder fanns inte ens som reservdel så en ny kunde levereras först i januari... så jag får ny maskin istället. Känns jättebra!
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Åh vad bra!!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Har följt din berättelse och ville bara säga grattis. Då behöver du inte sitta och lyssna efter andra oljud och vara livrädd för att något annat också blivit skadat som gör att maskinen haverera igen. Lycka till med nya maskinen och byxorna
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ja visst är det bra!
Äntligen kan jag sy färdigt byxorna som jag höll på med när den gick sönder... fast det kommer nog kännas lite nervöst, tänk om det var byxornas fel att den gick sönder Nä knappast men lite skrockfull känner jag mig allt ändå. Ska sy lite annat i helgen istället. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Mycket bra lösning.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:57.

Ja jag hoppas att allt blir bra och jag får sy färdigt mina byxor snart.
Äntligen kan jag sy färdigt byxorna som jag höll på med när den gick sönder... fast det kommer nog kännas lite nervöst, tänk om det var byxornas fel att den gick sönder
Nä knappast men lite skrockfull känner jag mig allt ändå.
Hybrid-visning