Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-10-22, 13:29   #5
syfantasten syfantasten är inte uppkopplad

Tyvärr har Stof och stil tagit död på en hel del tygaffärer i Malmö, men Wish/Fröken Garn kan man hitta fina tyger på och Tyger och Ting har haft ett bra urval av viscos jersey. Annars handlar jag i Köpenhamn, Stof2000 och Rosengården (som nu har flyttat) och någon gång Hvidberg.
Jag handlar på loppis om jag hittar nåt som passar och jag handlar på semestern, jag planerar in i semesterplanerna att jag skall handla tyg och så gillar jag Paris så jag behöver inte kompromissa.
Har goda shoppingerfarenheter från Rom, Berlin och New York också. Italienska marknader kan vara guldgruvor
På Stof och stil handlar jag framförallt denim, manchester och trikåbitar att testa mönster på, Jag kollar stuvbordet och hyllorna efter de rullar som märks med ass. tyg och som inte finns i katalogen, man har kunnat hitta fina trikåtyger senaste tiden på stuvbordet. Stof och stil besöks ofta söndag eftermiddag i desperat jakt efter nåt som behövs för ett aktuellt projekt som jag måste ha NU
Med undantag från Elingeria handlar jag aldrig på nätet.
Standardtillbehör och desperata knappbehov (söndag eftermiddag) Stof och Stil Övrig tid: Gregers Sy eller Handler i Köpenhamn.
Jag syr nästan uteslutande till mig själv och undviker syntetmatreal.
syfantasten är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:14.