![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Minisymaskin
Jag har köpt en minisymaskin på en loppis nyligen. Den såg oansvänd ut men vet inte om den är det.
Nu får jag tyvärr inte den att fungera. Är det värt att lämna in för service? Ser att de säljer liknande på tradera, funderar på att köpa en ny, vill gärna ha en men den får inte vara för dyr. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du provat att byta batterierna? Jag antar det är en sån handsymaskin du menar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om det är en sådan där grej som gör kedjestygn och inte ser ut som en "minisymaskin" utan som en krokodil så är de i princip värdelösa tyvärr. Fick en som premie och den klarade kanske 5 stygn sedan gick det aldrig mer.
De är inte värda mycket, kanske 5 kr i sin höjd, i alla fall mycket billiga i inköpspris så de ges gärna ut som premiegrej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:22.