![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
grymt roligt projekt, hade jag haft mer tid och ork hade jag hängt på! Ha det så kul med swappandet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Å vad det ska bli kul!
Jag är ju redan anmäld, jag har en saga på gång... ![]() Den förra CQRR funkade ju bra! Nu har man tre veckor på sig för varje block, det kan nog alla som är intresserade hinna med Snart börjar det roliga .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kom och var med!
Nu närmar det sig! Följande är anmälda till TTK:
ElisabethS zickzack Villsy Syofta Elin.M. Rae Trugen Trikken sael Jag väntar några dagar till, ifall någon mer kommer på att den vill vara med. Det är ju så himla kul!!! /Elin.M. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ni visar väl lite bilder sen på hur det blir? :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag vill faktiskt vara med på denna. Har en saga i åtanke redan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag började min block igår...kunde inte vänta längre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
28 oktober
Nu inväntar jag bara de sista adressuppgifterna, sen mailar jag ut adresser och rotationslista. Vi verkar bli 10 stycken, så minst 10 lappar, men gärna något fler, på blocket. Jag föreslår att sista datum att posta sitt block blir 28 oktober. Vad tycks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:12.