![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
S o S tryckknappar i Prymtång?
Hej!
Behöver köpa nya tryckknappar men det är ju så DYRT! Jag vet att en del kör med Stoff och Stils tryckknappar i Prymtång, fungerar det bra? Är det pålitligt? Det är ju urtråkigt när man gjort ett fint plagg och förstör det av en dålig tryckknapp... Vore JÄTTEGLAD för lite input ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta en titt på vad Bibbi har, jag vet att hon har både tryckknappar och tång som passar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jo, bibbi är super, men så vitt jag såg hade hon inte längre kvar sina storpack? kan kolla igen, jag kan ju ha missat något... men det är ju då ett utbyte till dem jag vill hitta. pryms egna är ju bara sanslöst för dyra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan maila eller ringa henne, då får Du svar direkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
är det verkligen ingen annan som har prövat stoff och stils tryckknappar i prymtången?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Alltså, jag har inte prymtången själv, men vill minnas att jag läst om flera som har lyckats använda S&S i den. Dock att det krävdes lite mickel för att få till det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag har använt S & S knappar i Prymtång, och jag blev inte alls nöjd.
![]() Lycka till Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tack för svaren!
monicas.design, vilka beställde du från bibbi? pryms egna, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ja, det var Pryms egna. Kanonbra
![]() Hur har det gått för dig? Har du hittat några bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:18.