![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Läget
Uppdatering: Läget just nu rätta om jag har fel:
ElinM...............Har inga block. Hennes eget är hemma. Zickzack..........har Kickelina, Rae och Trugen:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har inga block. Hennes eget är hemma. Gympaemma....har inga block. Hennes eget är hemma. Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina..........har Villsy:s block. Villsy...............har Syfota:s block. ElisabethS........har inga block, Hennes eget är hemma. Parthenos .......har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har inga block. Zickzack,hur går det för dig? Du har haft Kickelinas block sen 20/7, det är bra om den kommer vidare snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
... Villsy har Syofta,s block....
som hon syr på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sorry....två rader gick ihop där. Rae
![]() Uppdatering: Läget just nu rätta om jag har fel: ElinM...............Har inga block. Hennes eget är hemma. Zickzack..........har Kickelina, Rae och Trugen:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har inga block. Hennes eget är hemma. Gympaemma....har inga block. Hennes eget är hemma. Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina..........har Villsy:s block. Villsy...............har Syfota:s block. ElisabethS........har inga block, Hennes eget är hemma. Parthenos .......har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har inga block. Zickzack,hur går det för dig? Du har haft Kickelinas block sen 20/7, det är bra om den kommer vidare snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nej, jag har bara två block hemma. Kickelinas bör vara i Malmö.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:32.