![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vintagetyger på nätet???
Är det någon som känner till någon butik på nätet som säljer vintagetyger, t ex gamla påslakan, gardiner eller andra textilier? Känner till några stycken och sedan finns ju alltid tradera, men vill gärna ha fler tips.
Hälsn. Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är också nyfiken! Vilka är det du känner till?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På nätet tror jag inte att finns några. Frakten blir ju svindyr och äter upp det man tjänar.
Kolla på loppisaffärer typ Myrorna, Kupa(rödakorset). Sedan brukar iogt, olika kyrkor ibland även som skydd verksamhet för handikappade.Dom brukar ha en avdelning för textil. De brukar finnas i varje större ort något av den här typen. På sådana ställe har jag ofta hittat riktiga fynd bland tyger som har bara kostat ett par tior. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag läste om en tjej som satte in en annons i lokaltidningen om att hon tog emot tyger. Det var jättemånga gamla tanter som ringde, glada över att någon vill använda deras tyger som bara låg och väntade...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den idén tror jag på Höna Pöna. Det hade varit många som hade rensat sina skåp och blivit glada om deras gamla tyger hade kommit till användning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Broarne.se har annons här på sysidan, var precis inne och spanade på deras vintage-tyger. Ser helt ljuvliga ut.
Det där med annonsera efter tidningar låter ju superbt, tar med mig det tipset! Himla bra idé! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:13.