![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Finns den modellen? Eller är det Aurora 430 som menas, läste i en privat annons för ett tag sedan och blev fundersam!
Nån som vet? Och är det en ok maskin? För hobbybruk alltså, om jag inte syr särskilt ofta eller mycket? Tack på förhand om någon klok vill räta ut mina frågetecken...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns en Bernette 430.
http://www.sewingonline.co.uk/instructions/bernette410/ Hur den är vet jag inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har haft en!
Jag har haft en sådan! Fungerade alldeles utmärkt för det mesta jag sydde, en del kläder, gardiner och annat. Till slut gav den dock upp och började låta alldeles förfärligt, sen avslutades historia med att nåt av barnen lyckades dra ner den i golvet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har fått en sådan
Är det någon som vet om det är värt att kolla om den funkar och kan servas?
En vän till mig hade fått den av en gammal dam. Damen hade bara sagt att hon inte fick den till att fungera. (Det är inte ovanligt att maskiner "begar" igen om det står stilla. nu vågar jag ju inte testa den själv eftersom, om den har begat igen kan man förstöra den. Hur gammal är en sådan? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:01.