![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
ett ligger här i kuvert och allt, skall bara komma ihåg att ta med det och få det frankerat..Minnet. Nästa är på gång oxå snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Igår fick jag Rae och Trugens block till mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det låter bra, det ska bli spännande att se!
Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej.
Idag låg Villsys block i lådan och i kväll har jag postat Syoftas block. Väntar nu med stor spänning på att mitt block ska komma hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Uppdatering: Läget just nu rätta om jag har fel:
ElinM...............Har inga block. Hennes eget är hemma. Zickzack..........har Trikken, Kickelina, Rae och Trugen:s block. Hennes eget är hemma. Trikken............har inga block Gympaemma....har inga block. Hennes eget är hemma. Rae.................har inga block Trugen............har inga block Kickelina..........har Villsy:s block. Har postat Syfota:s block. Villsy...............har inga block ElisabethS........har inga block, Hennes eget är hemma. Parthenos .......har inga block. Hennes eget är hemma. Pysseltant........har inga block. Hennes eget är hemma Syofta.............har inga block. Nu är halva blocken hema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Zickzack, när skickade du Kickelina's block? Har jag missat att du har postat om den?
Trikken. Har du fått Kickelina's block? Den 23/8 skrev du (Trikken "Ännu har jag inte fått några block i brevlådan"). Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
i måndags , men jag missade nog att skriva här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Har i kväll postat Villsy.s block till Villsy. Ännu ett block som snart kommer hem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
God Morgon!
Jag kom hem sent igår kväll och i min brevlåda låg Kickelinas vackra block. Jag kommer att ha gott om tid i början på nästa vecka då ska jag brodera! Kram Trikken |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:45.