![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
fårmotiv
hej!jag undrar vart jag kan hitta stickmönster med får
![]() mvh yvette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Yllets hemsida?
http://www.yllet.se/cgi-bin/WebObjec....0.9.1.5.9.0.2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
VAd är det du är ute efter? Tröja med får på eller att sticka fårfigurer??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om det är nån som hittat ett mönster på Prinsessan Dianas fårtröja är jag intresserad, ni som var med när det begav sig kommer säkert ihåg den; röd med vita får och ett svart
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() tröja mössa o vantar-tänkte jag-ska ut o kolla hemsidan
tack för hjälpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() hej igen!jag har letat som en galning efter fårmotiv-men jag hittar iaf inget!
![]() mvh yvette |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hos yllet.se
klicka på barn, ull. Där finns en barnmössa med vantar och sockor med lamm på. För drygt tjugo år sen hade de en annan mössa som jag stickade. Då var det lamm på hela kullen och utan öronlappar men med rullkant och stor tofs. Mönstret heter "18 lambi". Hör med dem. Det kan ju vara så att de förnyar sin kollektion så de inte för fram samma samma år från år, men ändå har kvar gamla mönster. Garntjänst har ett set för barn, rosa i bild, nr 35108 Annars får du väl ta ett lammdiagram (eller göra ett) och konstruera egna vantar/egen mössa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Halloj Yvette!!!
Har hittat åt dig det du sökte... Kolla http://www.muirandosborne.co.uk/archives/1062 Det är det du sökte... ![]() KRAMIS !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
fårmotiv
hej!!
hemskt mycket tack!!!! yvette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:36.