![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Meeths i göteborg
Meeths är mötesplatsen för unga i city. Vi ligger centralt på Kungsgatan 35, brevid filmstaden mittemot domkyrkan. Vi har nästan 1000 m2 som du kan utnyttja!
Vi har öppet både helger och vardagar för alla mellan 16 och 20 år. Hos oss kan du gå på spelningar, ta en fika, lära dej radio eller helt enkelt bara träffa dina polare. Vi har också videoredigering, fotolabb, snickeri, kök, musikredigering i Logic, screentryck, filmstudio, playstation, internetdatorer och mycket mer. Kom till oss och kolla! Syrummet: Skapa eget, laga eller sticka. Allt detta och lite till kan du göra i syrummet. Vill du använda något av tygerna som finns i lokalen så kostar det 20kr/m. Har du med dig eget tyg eller garn så är allt annat gratis. För tjejer finns Syjuntan på tisdagar kl. 18-21. kan man inte använda för över 20år? vet någon om detta? annnars det ska bli kul att träffa andra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
kanon - jodå, för dom som e unga ja... men jag skulle önska att man kunde strunta (för att säga det snällt!) i ålder o istället låta intresset o om man trivs tillsammans avgöra....
jaja en 52 års tjej platsar inte på metz förstår jag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ursäkta
ursäkta att jag bara läste första sida.
ni hittade annan plats. hösten, ska bli kul att träffa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Kollade lite i tråden och såg att juntan var lagd på is till i höst. Nu är det höst och jag skulle väldigt gärna komma med i en syjunta i Göteborg. Är ni fortfarande aktiva? Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej - kul att du hittade oss
![]() men jag vet verkligen inte hur det gick /blir... vi får se om det kommer nåt klokare svar ! hilsen Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hej, jag bor också i Göteborgs trakten så tycker vore roligt att komma hemifrån på nåt roligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jag är oxå sugen på att få igång något! Vet inte om hon som var ansvarig för det hela ff är aktiv här på sidan??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:53.